Ratchet Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Har nån hört Looptroop? De är gott okända och gott bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 nej, va spelar dom för musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 De har en hiphop stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Juste dem.... Jejeje jag sköt palme och satte christer i klistret....;P De suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 vilket land kommer de från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Sverige.. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Dom suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vet inte har inte hört dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 har aldrig hört dem... :unsure: -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag tycker att de är ganska bra men har inte hört så många låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 vet inte har inte hört dom tro mig dom suger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Nicholas_e_Cool @ 11/05-2004 14:35:44) vet inte har inte hört dom tro mig dom suger :D hur många gånger har du höt dom da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.