dunderwalle Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Hur klarar man spöket som går med en ljus stake i koridoren. Jag tror det är den fjärde.!!! :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 är spelet bra (kanske ska köpa det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 men de e väl första spelet som ko till gc (föresten finns det ingen som kan hjälpa honom här) ................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunderwalle Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Det är bra men lite tråkigt eftersom man inte vet vad man ska göra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag är ijämt ute efter roliga spel. Men spelet var ju tråkigt, så strunt i samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamsister Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 om du är på det stället jag tror så ska du spruta eld på ljusen så han springer till sitt rum .... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunderwalle Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Hur sprutar man ELD!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamsister Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Hur sprutar man ELD!? när du tagit nyckeln som finns i toaletten hos toad och gått till spöket som kan se in i framtiden sen går du in i rummet brevid och när du har klarat all spöken där får du en medalj så du kan spruta eld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 okey bra nu vet han det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunderwalle Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Hur kommer man till Toad på toaletten då!!? Jag tror ja har missat en hel del faktiskt.! var är spå damen då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 okey bra nu vet han det Denna tråd är för dom som har Luigis mansion. Höm Höm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 luigi manson liknar som super mario sunsine sunshine har man vatten spruta o manson har man eld spruta men åter till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg