jonny moto Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 jag tyckte att det var ett dåligt spel jag fattade inget :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag tyckte att det var ett dåligt spel jag fattade inget :( Nej, men du får ta och lära dig. Det är inte alla som fattar första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 hur hittar man tvillingarna som gömmer sig i lådorna??? :?: :?: Man dammsugerlådorna dom som skakar är dom i. Vad gör man när det är elavbrott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag tyckte att det var ett dåligt spel jag fattade inget :( Nej, men du får ta och lära dig. Det är inte alla som fattar första gången. jaja ta det lungt läs reglerna man ska inte va osyst mot andra det där e ju otrevligt och dåligt sagt om han behöver hjälp så kan man väll hjälpa honom :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hur hittar man tvillingarna som gömmer sig i lådorna??? :?: :?: Man dammsugerlådorna dom som skakar är dom i. Vad gör man när det är elavbrott Jag har inte kommit på det än men jag tror man ska ner i källaren och dra ner/upp spaken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det låter rimligt men e du säker för jag e nog på samma ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Nu har jag klarat det men man man var tvungen att fånga ett spöke först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Så faan att det gör. SSBM kostar 500 kr. MP kostar 600 kr. Det är mycket som är fel. kolla efter Platinum och Best Seller eller Players Choise (Players Choise och Best Seller är nog samma sak!)!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Nu har jag klarat det men man man var tvungen att fånga ett spöke först. Ja det som stog vid spegeln det har jag också gort! Hur sparar man spelet nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Man fångar en boo eller pratar med en toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 vart kan man köpa luigis mansion jag har detme vil köpa ett nytt för mitt e typ överdrivet repigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Man fångar en boo eller pratar med en toad Men det är ju mörkt det finns ju inga toad! Aja har klarat det nu =) Jus nu är jag hoss han som målar spöken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg