XabeR Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 joina *sal* på betongen jag heter xaberrrr där säg vad ni heter och vad era gäng hter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Vad gör man? (På betongen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 man går runt och rånar varandra och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 heter mackanjj och mitt gäng heter new justice team *NJT* ligger på 15:e plats joinaom du har mer än 10 i resp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag har fett inte mer än 10 respekt jag har typ 2 men jag startade den idag!och kan nån ge mig lite cash på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 mitt gäng heter stc fast jag ville inte bli med där men bliv det i alla fall men mitt riktaiga heter lopn eller något sånt och jag heter linusebraa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.