Gäst Lakrits Tomte Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 vart finns den där underjordiska källan och vart får man gorons mask
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Jag är på samma ställe. jag har följt efter Den döda goron till hans grav och nu säger han att jag ska Hämta källvatten men vart finns det??
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Du drar tillbaka hans gravsten Är det den han står framför?
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Det står två Gorons utanför hans grav Ja men vart är Den varma källan
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Du ska följa honom till hans grav, sedan ska du spela song of healing för honom, sedan ska du gå bakom gravstenen och dra den bakåt, sedan kommer det en massa vatten <_<
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Jag har inte song of Heling :( Vart får man den
Kanji Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Har du inte blivit vanlig, eller??? Du ska hitta en Lost faeri, sedan ge den till Great faeri i North clocktown, då får du magiska krafter och kan skjuta bubblor. Sedan ska du skjute en bubbla på ballongen utanför, sedan snacka med lillen med röd mössa. Hitta alla pojkar, sedan ska du gå till deras "Secret hideout" i East clocktown, sedan ska du knappa in koden och gå till du kommer till Astronomen, du ska "Gaze" i telescopet och zooma in vid klocktornet. Ta moons tear som ramlar ner, sedan ska du visa den för Decu scruben som är vid klocktornet i North clocktown, sedan ska du vänta på midnatt på den sista dagen. När dörrarna öppnas så ska du gå in och skjuta en bubbla på Skull kid. Hämta ocarinan och spela song of time. Sedan ska du gå till han som står och ler och har en stor ryggsäck på sig med masker, i Klocktornets "kloaker", sedan lär du dig song of healing.
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Har du inte blivit vanlig, eller??? Du ska hitta en Lost faeri, sedan ge den till Great faeri i North clocktown, då får du magiska krafter och kan skjuta bubblor. Sedan ska du skjute en bubbla på ballongen utanför, sedan snacka med lillen med röd mössa. Hitta alla pojkar, sedan ska du gå till deras "Secret hideout" i East clocktown, sedan ska du knappa in koden och gå till du kommer till Astronomen, du ska "Gaze" i telescopet och zooma in vid klocktornet. Ta moons tear som ramlar ner, sedan ska du visa den för Decu scruben som är vid klocktornet i North clocktown, sedan ska du vänta på midnatt på den sista dagen. När dörrarna öppnas så ska du gå in och skjuta en bubbla på Skull kid. Hämta ocarinan och spela song of time. Sedan ska du gå till han som står och ler och har en stor ryggsäck på sig med masker, i Klocktornets "kloaker", sedan lär du dig song of healing. Men Vad F*n Han lärde inte mig den :angry:
Rekommendera inlägg