*REX* Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Nån som har något bra tips om hur man klarar Fighting gymmet. Stort tack till den som kan hjälpa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vilket fighing gym? menar du ens pappas gym? om du gjör det så klarade jag honnom men min swampert (eller marshtomp) och min swellow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vilket fighing gym? menar du ens pappas gym? om du gjör det så klarade jag honnom men min swampert (eller marshtomp) och min swellow 1:Ens pappa har Normalgymet.2:Fightinggymet ute på ön är lättast med flykattacker,t.e.x Vinggull,Pelipper,Taillow och Swellow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 det går ochså bra om man väljer torcick som start pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg