XabeR Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) när jag gör en drive by får jag aldrig veta hur det gick varför? och hur lämnar men ett gäng som man är med i? Redigerat 8 Maj 2004 av XabeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 att göra en drivebye funkar inte alltid man måste vänta i rutan som komer upp i typ 5-7 min sen beror d på om den man dizzar kololar på on linelistan lr inte än finns inget sätt att gå ur gäng utom om gängledarn kastar ut en, men EKKIE fixar me det och d ska va färdigt om nån vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ok men kan man inte avregistrera sig eller nått för jag vill göra en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag vill med göra en ny!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 alltså någon tvingade mig i ett gäng som hette stc fast jag e gäng ledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vad är betongen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ett webbspel som typ de krim men roligare tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ja blev också intvingat i *STC* och man kan inte avaktiver sin gubbe men d e bara att skaffa en ny mail adress och göra en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 men åååååh men hur kan ni ha blivit tvingad att gå med i *stc* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 ja vet inte men antagligen e det nån j*vla hacker som sitter och trycker in oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 vad gör man på det`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 alltså jag vet inte hur jag blev med och jag e ju gängledare ochså och jag kan inte gå ur och det e en polis med i gänget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.