abbe_009 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Hej! Jag undrar hur man får tag på Gs-bollen??????????????????? :D B) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 vad är gs bollen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag tror inte att den finns! men det står något om att man ska använda mystery gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag vet bara att man kan använda mystery gift för att få den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 japp det e sant man får den av kurt i azela toawn. med den har jag hört att man kan hitta en vil magumarsi i celadon om du klarar pokemon ligan 5 gånger vet nån om det e sant jag vill ha magumarsi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 vem e magumarsi???????? finns han i guld? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 undrar jag också! :o Hoppas han finns på silver också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Magumarsi, magumarsi? Vem sjutton ÄR Magumarsi? Menar ni Magmar eller Magby eller Celebi? GS-bollen var nåt man kunde få via en mobilgrejsimojs för länge sen, men nu går det inte längre. Man kunde få den av Kurt. I Anime-serierna (Apelsinligan) så var den en gyllene boll som inte kunde öppnas eller tas i sönder. jag tror att den var gjord för att fånga Celebi eller nåt liknande. Jag minns inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det sas aldrig tror jag. Eftersom jag har spelat in alla avsnitter jag sett och jag hittar ingen. Men om Pokemon 4-ever kommer till sverige så kanske vi får svaret! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Det sas aldrig tror jag. Eftersom jag har spelat in alla avsnitter jag sett och jag hittar ingen. Men om Pokemon 4-ever kommer till sverige så kanske vi får svaret! :D ja dom pratar om gs-bollen, men jag minns inte allt..heh kom på en sak.. jag har sett dessa pokemon filmer: Pokemon The Movie Pokemon 2000 Pokemon 3 Pokemon 4 Mewtwo Returns (engelska, inge text) Pokemon 5 (japanskt, men med engelsk text :rolleyes:) Och Pokemon 4-Ever Redigerat 15 Maj 2004 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det sas aldrig tror jag. Eftersom jag har spelat in alla avsnitter jag sett och jag hittar ingen. Men om Pokemon 4-ever kommer till sverige så kanske vi får svaret! :D Um, joo, för jag råkar OCKSÅ spela in alla avsnitt :rolleyes: Plus att det står på alla Pokémonsajter jag hittar om Orange League... som här: http://serebii.netI Pokémon Forever har de redan lämnat GS-bollen. Pokémon Forever är Johto League, förstår du... Jag har Pokémon Forever på engelska. Den handlar om Celebi, och det är ingen GS-boll där. Men du vet i slutet av Pokémon 1:an, så kommer Orange League. Har du hört talas om Tracy? Han är med i Pokémon 2, när det är Orange League. Jag tror du hoppat över Johto League, för att de visade bara halva Orange League :vein: Nää, faktiskt bara en tredjedel. Du kanske sett att Ash har en Lapras, och den fick han på en av Apelsinöarna... Pokémon 2000? Har aldrig hört talas om den... :blink: Här är alla filmer som finns: The Origin of Mewtwo (fantastiskt, va? Den har knappt NÅN hört talas om... nåja, gå in på serebii.net...) Mewtwo Strikes Back (Pokémon the Movie.) The Power of One (Knäppskallen som skulle fånga de tre legendariska fåglarna.) Spell of the Unown (Oui! Min favvo.) Mewtwo Returns (Min nästfavvo. Mewtwo är tillbaka! Aaaaeh! ^^) Celebi: The Voice of the Forest/Pokémon 4Ever (Fantastiskt! Äntligen får man se Professor Oak och lite av hans bakgrund. =P) Pokémon Heroes (LÄÄÄÄNGTAR. Har inte den) Jirachi - Wish Maker (GAAAAH! R/S Pokémon-a är redan med! x___X) Visitor of the Space Fissure (Vet inte. Det är den senaste - men GAH, JAG VILL SE DEN FÖRBASKADE HOENN SERIEN SOM ALDRIG VISATS I SVERIGE :vein:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 aha... känner helften av alla du ropade upp! hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg