Gäst Skrivet 5 November 2003 Rapport Skrivet 5 November 2003 skulle man kunna göra så ma kan betala riktiga pengar på banken så kan man också få mer poäng? hörrdu glöm inte att svara =) ! Citera
FBK rulez Skrivet 5 November 2003 Rapport Skrivet 5 November 2003 skulle man kunna göra så ma kan betala riktiga pengar på banken så kan man också få mer poäng? hörrdu glöm inte att svara =) ! ja vad bra idé fireblast mycket bra Citera
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Skrivet 5 November 2003 men ja tror ingen skulle göra de :roll: de e ju bara en hemsida Citera
Dannie Skrivet 5 November 2003 Rapport Skrivet 5 November 2003 Och jag får vara banken går nog jag med på det... haha, nej jag tror ni överdriver:p sätta in riktiga pengar LOL. Citera
rinosaur Skrivet 5 November 2003 Rapport Skrivet 5 November 2003 då kan ni juu köpa en användar grupp istället! haha... *lol* Citera
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Skrivet 5 November 2003 men ja skulle gärna gå med på det om man fick riktiga pengar när man skrev inlägg m.m. :wink: Citera
Joe Cool Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 Jag tycker att man kanske kunde skicka ett SMS till Fuska och köpa poäng på det sättet. :mrgreen: Citera
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 Men köpa poäng är väl lite överdrivet, som karata skrev, det är bara en hemsida.. Citera
sboy2 Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 helt rätt för poäng kan man ju bara köpa färger och titlar mm + plus användar grupp Citera
Daniel Kamali Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 Men snälla! Köpa poäng! Det är bara en hemsida, är det svårt att fatta? :roll: Citera
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 ja det är bara att spara och varför ska man köpa poäng o nödit deta tråd är onödig det är bara en hemsida Citera
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 För liksom, hur kan man offfra så himla mycket för denna sidan så att man går med på att BETALA för poängen, det är lite allvarligt dumt ändå.. Dessutom kan man ju spela spel, det finns ju anledningar för det. Med att spela spelen får man, 1. Poäng om man vinner. 2. Det är roligt till skillnad från att betala. 3. dessutom får man mer erfarenhet på spelet man spelar... Fast om man nu vill offra så mycket att man betalar för poäng, då får man väl ha sin åsikt då.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.