Thunder Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Kan ni säga hemsidor till game shark koder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Vilket spel menar du? GameShark.com :) ------------------------------------------ Det finns också på Google.se :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Och så kan det finnas på altavista <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Vad för sökning nästan alla spel ska finnas. Och jag viste gamesharks offeciella site redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Du kan ju söka på gameshark ;) och en leta efter det spel du ville ha koderna till... Fast vet du hur man ens använder koderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) Japp jag har ju det :) Jag skulle ha till Pokemon Fire red (japansk) Redigerat 11 Maj 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 okej.... Jag har det också men jag fattar inte hur man skriverin koderna (har gba på datan + gameshark) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) Olagligt men emulator + room´s som det heter. Emulator = GBA Room´s = spel Men men du vet nån bra sida med masser av koder finns fire red där? Säg sidan Redigerat 12 Maj 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg