Amuria Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Goddagens. Jag har varit lite dum och använt en AR till mitt emerald, mitt spel blev buggat och sen gjorde jag mötte jag pokemonligan för att lvla upp en pokemon. Efter att jag hade klarat sista matchen och gick in i Hall of Fame rummet så hamnade min sprite längre fram än vad den egentligen skulle vara. Dom båda karaktärerna gick samtidigt framåt men eftersom min var längre fram så hamnade hon i väggen bakom datorn som är i slutet. Nu kommer jag inte loss. Jag har försökt med walk through walls code, flyga därifrån, men det funkar inte, går inte att ringa någon, eller göra något. Jag behöver hjälp, jag måste verkligen komma därifrån, och börja om finns inte med på kartan, har kommit för långt i spelet. :'< Ska försöka hitta en bild på hur det ser ut. Tacksam för hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 srry mannen men börja om e nog enda möjligheten :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Det borde ju finnas någon "Använd Fly vart du än är"-kod. Testa det kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Det borde ju finnas någon "Använd Fly vart du än är"-kod. Testa det kanske? Säker på att det finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 http://www.supercheats.com/gameboyadvance/...eraldcodes2.htm http://www.gamefaqs.com/gba/921905-pokemon...sion/faqs/38469 Här finns lite warp koder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Lår bli att köra AR, förstör bara hela spelupplevelsen.. ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Använd helst inte Action replay. Förstör upplevelsen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Ni hjälper ju inte direkt genom att säga att man inte ska använda AR. Visst tycker inte jag heller att man ska använda AR men gjort är gjort och om man inte har något svar på Amuria's frågor så behöver man inte posta i denna tråd 8] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 lär en pkmn teleport,använd escape rope,lär en pkmn dig (vettne om det funkar i hus) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 läste någonstans att det bara går om man går exakt samma väg tillbaka som man gjorde när man kom dit om du nu inte har amerikanska versionen för då kan man bara använda fly har hört men det är inte säkert att allt det jag har hört är sant så du får väl prova dig fram :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg