Husko Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Har sedan en tid tillbaka haft en hd-ready tv i hushållet, Finlux FLD785LM , och i och med detta inköp plockade jag även på mig en hdmikabel för att kunna nyttja min ps3a fullt ut bildmässigt. Tyvärr blev jag besviken för sen dess har jag upplevt att bilden "laggar" i bestämda områden på skärmen. Detta irritationsfenomen har hållit sig kvar trots användning av andra hdmikablar i olika prissegment och tvapparater. Problemet uppstår även oberoende om jag spelar ett spel som MW2 på skiva eller Skate 3 Demo som lagras på hårddisken. Har inte heller någon dynamisk inställning eller något annat lull lull som säger sig göra bilden bättre. Har någon annan något liknade problem? Vet någon vad som kan vara roten till detta problem och hur man kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Menar du lagg eller screentearing? Är din PS3a rätt inställd? Är din TV rätt inställd? Har du testat andra spel än MW2 och Skate 3 demot? Annars kan det vara så att din PS3a är lite trasig i kontakten antagligen. Dynamisk inställning har bara med färger och kontrasten att göra, det ska inte påverka så mycket annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.