GangstaLean Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Skrivet 11 Maj 2010 Hej! Hur gör man en cool text utan några brushes? Citera
Ryssfemma Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Skrivet 12 Maj 2010 Du kan prova och ladda ner någon snygg font, eller använda impact som är simpel sedan leker du lite med Blending options. Citera
GangstaLean Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2010 Du kan prova och ladda ner någon snygg font, eller använda impact som är simpel sedan leker du lite med Blending options.Tack så mycket, men när jag har laddat ner font, var lägger jag in den sen?pazzivippap Citera
Banish Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Skrivet 21 Maj 2010 Du kan prova och ladda ner någon snygg font, eller använda impact som är simpel sedan leker du lite med Blending options.Tack så mycket, men när jag har laddat ner font, var lägger jag in den sen?pazzivippap %windir%\Fonts Citera
GangstaLean Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2010 Tack ska göra det ¨så snart min data är fixad:D'pazzivippap Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.