Pomegranate Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 (redigerat) Hejsan alla! Jag söker en Special Ops partner på MW2. Spelar ingen roll hur bra ni är jag själv har klarat hela spelet på Regualar och alla banor förutom 4 på Hardned. Söker helst någon som vill spela på Regular elr Hardned :rolleyes: Adda toraj på steam men skriv här att ni är intresserade först. EDIT: jag menade Special ops skrev fel på titeln. Redigerat 13 Maj 2010 av Amir23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Hejsan alla! Jag söker en Special Ops partner på MW2. Spelar ingen roll hur bra ni är jag själv har klarat hela spelet på Regualar och alla banor förutom 4 på Hardned. Söker helst någon som vill spela på Regular elr Hardned :rolleyes: Adda toraj på steam men skriv här att ni är intresserade först. Ojsan jag menade Special ops skrev fel på titeln. Du har skrivit tråd titeln fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 12 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 (redigerat) Hejsan alla! Jag söker en Special Ops partner på MW2. Spelar ingen roll hur bra ni är jag själv har klarat hela spelet på Regualar och alla banor förutom 4 på Hardned. Söker helst någon som vill spela på Regular elr Hardned :rolleyes: Adda toraj på steam men skriv här att ni är intresserade först. Ojsan jag menade Special ops skrev fel på titeln. Du har skrivit tråd titeln fel. Det var det jag sa Redigerat 13 Maj 2010 av Amir23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Ingen som vill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Idag när jag skulle spela special Ops multiplayer med en kompis så stod det att jag inte kunde nå honom och samma sak när han försökte nån som kan hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 http://www.google.se/search?hl=sv&q=ho...q=&gs_rfai= Kanske kan lira lite Spec Ops någongång, skriken @ steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Hejsan alla! Jag söker en Special Ops partner på MW2. Spelar ingen roll hur bra ni är jag själv har klarat hela spelet på Regualar och alla banor förutom 4 på Hardned. Söker helst någon som vill spela på Regular elr Hardned :rolleyes: Adda toraj på steam men skriv här att ni är intresserade först. EDIT: jag menade Special ops skrev fel på titeln. Mic? Konsoll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wowsor Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Adda Walbin på steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Hejsan alla! Jag söker en Special Ops partner på MW2. Spelar ingen roll hur bra ni är jag själv har klarat hela spelet på Regualar och alla banor förutom 4 på Hardned. Söker helst någon som vill spela på Regular elr Hardned :rolleyes: Adda toraj på steam men skriv här att ni är intresserade först. EDIT: jag menade Special ops skrev fel på titeln. Mic? Konsoll? Jag har mic och jag menar på PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg