Kira1 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) har haft zelda 3 på nintendo 64 när jag var litten men sen sålde jag det för det var för svårt men nu vill jag ha det igen men har inte nintendo 64 så finns det ingen collectors skiva där det är med på Redigerat 13 Maj 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Zelda 1 - NES Zelda 2 - NES "Zelda 3" är A Link to the Past - SNES Sen kom Links Awakening till Game Boy Ocarina of Time - N64 Majoras Mask - N64 Sen släpptes det två spel till Game Boy Color och sen kom The Wind Waker. Det släppes aldrig 3 Zelda-spel på N64, det släpptes bara OoT och MM (sen släppes Masters Quest ENDAST I JAPAN till N64DD). Så antingen blandar du ihop det med något annat spel eller så minns du fel eller så inbillar du dig saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Emu.... Roms.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 http://www.tradera.com/The-Legend-of-Zelda...40666_112728348 varsågod och lycka till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 men jag skrev fel jag menade super nintendo men det finns en zelda skiva på gamecube som heter zelda collections edition där zelda 1 2 ocarina of time majoras mask och ett 20 minuters demo av windwaker men det finns inte zelda 3 med finns det inte nåt lignande där zelda 3 är med på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Inte till Gamecube i alla fall. A Link to the Past finns ju annars på GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 ja men svårt att få tag på och roligare att ha på en stor consol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Det finns BARA till SNES och GBA, bara att välja. Eller så köper du en Game Boy Player till GC och spelar GBA spelet på din GC. Du Kan köpa SNES-versionen på Wii också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 vad är en gameboy player och var kan man få tag på en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Game_Boy_Player http://sv.wikipedia.org/wiki/Game_Boy_Player Tradera/Blocket skulle jag gissa på. Det billigaste är nog att köpa det på Wii skulle jag gissa på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 ja men jag har inte wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg