Antonioz Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Hej, jag försöker få tag i Munchlax, combee m.m och för att hitta dom måste man använda honey trees, problemet är att efter att jag använt dom 1 gång så så står det ''it's a sweet scent in the air'' när jag försöker igen. Det har hållit på så ett bra tag och jag vet inte vad jag ska göra nu. Hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Jag tror att du behöver vänta i 1 dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Jag tror att du behöver vänta i 1 dag Har väntat i runt 2 veckor x_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Du måste ha en Sweet Honey i din Bag. Du har redan använt upp alla som du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Du måste ha en Sweet Honey i din Bag. Du har redan använt upp alla som du har. Tack funkar nu :D ungefär hur länge måste man vänta för att en pokémon ska komma fram? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Jag tror att du behöver vänta i 1 dagEDIT: 12 timmar då ;) Redigerat 13 Maj 2010 av GumPirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 12 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg