Npoti Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 ngn som vet hur man får en promo code elr vad de heter? elr måste jag köpa spel fan iaf?:'( om ngn har de så vore tacksam om ni pma mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Får du genom att köpa det. Kostar bara $30. (227kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Får du genom att köpa det. Kostar bara $30. (227kr)men vad gör den egentligen? jag trodde de gjorde så man fick lira de gratis elr nått xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Får du genom att köpa det. Kostar bara $30. (227kr)men vad gör den egentligen? jag trodde de gjorde så man fick lira de gratis elr nått xD Heroes of newerth har ju legat i beta i några månader men igår så avslutades betan. Nu så måste man köpa HoN för att kunna spela. När du har köpt det så antar jag att du får en sådan kod som du ska använda på ditt konto för att kunna spela. Är inte 110% säker då jag inte har hunnit köpa ännu. Hursomhelst, vill du spela HoN så måste du köpa spelet för 227kr på deras hemsida då spelet inte kommer ut i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Får du genom att köpa det. Kostar bara $30. (227kr) men vad gör den egentligen? jag trodde de gjorde så man fick lira de gratis elr nått xD Heroes of newerth har ju legat i beta i några månader men igår så avslutades betan. Nu så måste man köpa HoN för att kunna spela. När du har köpt det så antar jag att du får en sådan kod som du ska använda på ditt konto för att kunna spela. Är inte 110% säker då jag inte har hunnit köpa ännu. Hursomhelst, vill du spela HoN så måste du köpa spelet för 227kr på deras hemsida då spelet inte kommer ut i butik. okey tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.