kattus Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) Hej, har fastnat på någon level eller vad det heter och skulle fuska o så. Men fusken skrivs ju in i Console, Och jag trycker på § men inget händer. Kan någon hjälp mig? Redigerat 14 Maj 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Hej, har fastnat på någon level eller vad det heter och skulle fuska o så. Men fusken skrivs ju in i Console, Och jag trycker på § men inget händer. Kan någon hjälp mig? NOOBCAKE Högerklicka på spelet i library och ta properties sen tar du set launch propeties och där ska du skriva in -console Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Hej, har fastnat på någon level eller vad det heter och skulle fuska o så. Men fusken skrivs ju in i Console, Och jag trycker på § men inget händer. Kan någon hjälp mig? NOOBCAKE Högerklicka på spelet i library och ta properties sen tar du set launch propeties och där ska du skriva in -console Kaxig jävel... ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Det är bättre att kolla walkthrough på youtube på just den leveln imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.