ApPl3MiX Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Tja, behöver ett headset till PS3 helst med mic. Självklart så ska spelljudet komma ut från dem... Kan nån tipsa mig om nån? Tack i förhand. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Du menar att det inte ska komma ljud från högtalarna/TV:en när du spelar, allså bara genom ditt headset? Har ju för mig att det går att göra många sorters inställningar, men jag har fifflat till min perfekt. Jag har Sonys egna trådlösa headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApPl3MiX Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har beställt Tritton AX 180:s nu. Låt tråden dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har beställt Tritton AX 180:s nu. Låt tråden dö... Hur dyra var dem? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApPl3MiX Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har beställt Tritton AX 180:s nu. Låt tråden dö... Hur dyra var dem? :o 995:- från CDON Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Har du testat? är dem bra? funderar på att köpa något bra men vet inte om det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApPl3MiX Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Har du testat? är dem bra? funderar på att köpa något bra men vet inte om det är värt det. Dem har inte kommit ännu, Men jag skickar PM till dig när jag har testat dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Emmily Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Hej, tänker också köpa ett bluetootht headset till ps3? Vad rekomenderar ni? Vilket ska jag köpa? Går det bra att köpa det som passar till ngn mobiltelefon eller måste det vara ngt speciellt, utformad speciellt för Sony Playstation 3? Jag har hittat ett Sony Ericsson HBH-PV715 Bluetooth Headset och jag tycker om det. Vad tycker ni? Det finns många andra också och jag behöver er råd! Ska jag köpa dem eller något annat? Jag skickar två länkar. Tack på förhand. :) http://www.mytrendyphone.se/shop/sony-eric...715-11825p.html http://www.mytrendyphone.se/shop/bluetooth...et-37882c1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Gör din egen tråd istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.