rinosaur Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 nog snackat om det nu är det slut med presenterna... lås träden nån mod den leder bara till spamm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 mmm men jag tycker man ger bara alla 500p så e allt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jag blev medlem medan de höll på att starta sidan och var man en av de första 10 som registrerade sig fick man 100 poäng. Men jag kom som ungefär nr.14 så jag fick inget alls som start poäng men nu får tydligen alla 500 poäng när de registrerar sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :new_argue: :evil: :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ne det e det väll itte Jo, ska admin sitta och ge poäng till alla som är registrerade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 äh det är väll lika bra om alla får 500p som inte är ny regitrerade :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Vafan det är ju lika bra att alla som inte får 500p registrerar om sig.. På så sätt får dom ju mer poäng=), som Admin skrev att dom registrerade sig nu får 500p för att fira den nya spel funktionen.. Så sluta tjata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ja så kan man också göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 japp, så kan du fortsätta spamma här! skriv inte sånadär saker om nån skriver tillexempel jag tycker att... då behöver du inte skriva till exempel ja så kan man göra! :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Jag tycker inte att det är något att snacka om!!! Alla nyreggade får 500 poäng och så är det!!!(Även om jag själv skulle vilja ha de...) :1_o: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja skit i dom j**la 500poängen och du rinosour hur länge är itte du uppe då till 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Anledningen till att de nya medlemmarna får 500poäng är för att fira våra nya spel och filarkiv. Samtidigt vill vi locka nya medlemmar att testa och förhoppningsvis inse att forum även det kan vara kul och nyttigt. JAG FICK INTE 500P så det så :1_y: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Anledningen till att de nya medlemmarna får 500poäng är för att fira våra nya spel och filarkiv. Samtidigt vill vi locka nya medlemmar att testa och förhoppningsvis inse att forum även det kan vara kul och nyttigt. JAG FICK INTE 500P så det så :1_y: Kanpanjen slutade igår kl 20:55, och du måste registrerat dig efter 20:55 igår.. Så nu är det inget att tjafsa om kampanjen e slut ingen ny användare får 500 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.