viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 det var bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Anledningen till att de nya medlemmarna får 500poäng är för att fira våra nya spel och filarkiv. Samtidigt vill vi locka nya medlemmar att testa och förhoppningsvis inse att forum även det kan vara kul och nyttigt. JAG FICK INTE 500P så det så :1_y: Kanpanjen slutade igår kl 20:55, och du måste registrerat dig efter 20:55 igår.. Så nu är det inget att tjafsa om kampanjen e slut ingen ny användare får 500 poäng slutade den då?!?!?!?!?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja eftersom du itte fick några poäng :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 detta är på väg att bli en soamm tråd igen dämpa skit snacket nu! hehe... rino... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 mmmmm jag håller med hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Vafan det är ju lika bra att alla som inte får 500p registrerar om sig.. På så sätt får dom ju mer poäng=), som Admin skrev att dom registrerade sig nu får 500p för att fira den nya spel funktionen.. Så sluta tjata! du kanske kan gissa hur jag fick mina 4 varningar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 11 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 För att du spamma så huset sprack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 ja det är nog rätt men tillbaka till ämnet nu........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Jag fick inga 500p, men jag är lika glad ändå :) mvh dklennarth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag fick inga 500p, men jag är lika glad ändå :) mvh dklennarth Varför skulle du ha fått 500 poäng?? Varför skriver du om det hela tiden? Ta det lugnt och skriv om något annat är du snäll. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Därför alla som registerarde sig skulle få 500p, sa adin i början på dessa inlägg o jag fick inga, men jag är nöjd ändå sa jag.. Om jag har skrivet om detta HELA TIDEN som du sa, så får jag be om förlåtelse då o du blev stött, upprörd eller på annat sätt kränkte dig på något sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.