har tänkt och köpa det spelet....är så himla billigt...men hur bra e det...på en skala 1 till 10??? ;)
Pirates Of The Caribbean
har tyvärr aldrig spela det men jag har sett lite på spelet (min kompis har det) så jag ger det 8/10
Graffik 9/10
Spelbarhet 9/10
kontroll 10/10
Det e faktiskt ett av dom roligaste spelen jag har, det enda som e dåligt e att man bara kan vara 1
finns det på spel??? :blink:
låter bra det här....låter j#vligt bra....hehe :lol:
Tror jag hittat ett spel att slösa mina värdefulla pengar på... :D
hur mycke har du då?låter bra det här....låter j#vligt bra....hehe :lol:
Tror jag hittat ett spel att slösa mina värdefulla pengar på... :D
Men det e J*vligt svårt!!!!
Jag fattar knappt vad jag ska göra!
har...hmm...få se....0 kr....är inte jag som betalar det...hehe :lol: ...men jag hyrde spelet förrut....det var hur roligt som helst...men rätt svårt ja....konstig kontroll oxå....haha :P
ganska!
Filmen är bra.Har aldrig spelat spelet,låter roligt.
Ja det e kul!
Specielt när man har bra båtar!!
a e du ute eller :lol: 7/10 2:an kommer snart ; Pirates Of The Burrning Sea Samma titel som den nya filmen ...finns det på spel??? :blink:
haha....bra båtar...det fixar man såklart me lite fusk....fick fyra stycken battleship förrut...shit....jag ägde dom där små båtarna som jag var livrädd för...innan jag hitta fusket...hehe :lol: ...o så säger jag bara en sak....stackars fransmän... :P
sa ni att kontrollen var konstig... vad var det för dåligt med den?
lite MYCKE att hålla reda på............
precis...lite mycket att hålla reda på....som när man fäktas....först måste man hålla in knappen så han blockerar alla slag från nån fiende...sen samtidigt...måste man hålla koll på när man själv kan slå....som efter en fiende har slagit till en...då ska man slå....så....det är lite mycket at hålla koll på....förstår inte så mycket av det där spelet..ehm :unsure: det är lite jobbigt om man säger så....te.x. man kan inte få segla i lugn o ro...utan att det kommer nå j*vla pirater och ska mucka med en...eller fransmän (vilka jag hatar) :angry: ..osv...samma när man är på land...det är ju livsfarligt att gå ut i djungeln...kommer en massa banditer o ska börja slåss där oxå....sen det här med att köpa officerare....dom kan ju hjälpa till o slåss o så...men dom är så himla dåliga på det....dom är som små flugor mot en pirat....tur att man finns där för att rädda dom B)...
vart har du hittat dom anndra kaptenerna??
har bara "räddat" en från e pirat.....
kaptener och kaptener...dom är bara "officer" från början...men....ge dom en båt så blir dom ju kapten....hehe....man hittar dom i "tavern" på dagarna....snacka bara med nån....dom brukar säga "do you need a officer" eller nåt...tryck bara på "how much do you want"...så....är det fixat....men kom ihåg...ju mer pengar du har....ju dyrare blir dom att anställa... :P
synd om oss sóm har fuskat då!!!
haha....det gör väl inget om man har fuskat....det är väl bara och trycka in mer fusk då.... :lol: