Hoppa till innehåll

Pirates Of The Caribbean


Rekommendera inlägg

haha....bra båtar...det fixar man såklart me lite fusk....fick fyra stycken battleship förrut...shit....jag ägde dom där små båtarna som jag var livrädd för...innan jag hitta fusket...hehe :lol: ...o så säger jag bara en sak....stackars fransmän... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

precis...lite mycket att hålla reda på....som när man fäktas....först måste man hålla in knappen så han blockerar alla slag från nån fiende...sen samtidigt...måste man hålla koll på när man själv kan slå....som efter en fiende har slagit till en...då ska man slå....så....det är lite mycket at hålla koll på....förstår inte så mycket av det där spelet..ehm :unsure: det är lite jobbigt om man säger så....te.x. man kan inte få segla i lugn o ro...utan att det kommer nå j*vla pirater och ska mucka med en...eller fransmän (vilka jag hatar) :angry: ..osv...samma när man är på land...det är ju livsfarligt att gå ut i djungeln...kommer en massa banditer o ska börja slåss där oxå....sen det här med att köpa officerare....dom kan ju hjälpa till o slåss o så...men dom är så himla dåliga på det....dom är som små flugor mot en pirat....tur att man finns där för att rädda dom B)...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kaptener och kaptener...dom är bara "officer" från början...men....ge dom en båt så blir dom ju kapten....hehe....man hittar dom i "tavern" på dagarna....snacka bara med nån....dom brukar säga "do you need a officer" eller nåt...tryck bara på "how much do you want"...så....är det fixat....men kom ihåg...ju mer pengar du har....ju dyrare blir dom att anställa... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men hallå....det är ju bra att vara rik...men jag har märkt en sak....eftersom jag har spelat rätt länge nu....och varvat spelet....ser jag inget roligt i alla pengarna....har ju haft alla båtar....det enda jag väntar på nu...e nyare och bättre svärd....vilket kommer då o då....men vad ska man göra så länge....finns ju inga uppdrag och göra...börjar bli lång tråkigt <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...