Ultrafuskaren Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Vad är dom två små fyrkantiga hålen på baksidan av DSet? Är det typ Nintendo Wi-Fi?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Om du menar de små hålen där man inte kan sätta in kontakter, så är det en slags hål där man kan ha i en sak som man sedan kan hålla i med handen. Tror jag. Har ingen sådan :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Där ska du sätta fast en handledsrem, likt den till Wii Motion Plus. http://carrotgames.files.wordpress.com/200...s-accessory.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Tror jag med! Eller jag vet ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Vad är dom två små fyrkantiga hålen på baksidan av DSet? Är det typ Nintendo Wi-Fi?????? Inte ens nära! :lol: (inte för att vara taskig) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg