Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 mitt suoer mario sunshine är helt repigt.jag vet inte om jag ska köpa nytt eller om jag känar eller om det är bättre att skicka skivan på lagning för någon summa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Kostar inte mer än 70 spänn på GameStop att slipa en skiva... Om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Kostar inte mer än 70 spänn på GameStop att slipa en skiva... Om jag minns rätt.Var inte det typ 40 kronor? Men ändå i Game och GameStop kan du laga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.