Hoppa till innehåll

Hjälp Med Nytt Pokémon-team

Rekommendera inlägg

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du skulle kunna ha en attack som är bra mot nágon som är bra mot en. tex, water ska ha en fire attack mot grass.

Thanks for the punch in the face captain obvious.

Har inte läst igenom hela tråden än men jag hoppas du vet att det finns någon som kan lära naturliga moves igen i typ de flesta av spelen? Antar att detta är D/P eller HS/SS så det lär finnas någon. :)

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skulle kunna ha en attack som är bra mot nágon som är bra mot en. tex, water ska ha en fire attack mot grass.

Har inte läst igenom hela tråden än men jag hoppas du vet att det finns någon som kan lära naturliga moves igen i typ de flesta av spelen? Antar att detta är D/P eller HS/SS så det lär finnas någon. :)

Vet det nu och har tidigare i tråden frågat var man kan få lära sig dom igen men inte fått några svar så har skitit i det 8]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet det nu och har tidigare i tråden frågat var man kan få lära sig dom igen men inte fått några svar så har skitit i det 8]

Gå till den dära sten-staden med dragons Den och drak gymmet

Gå in i huset en bit under gymmet,där sitter det ngra tanter och gubbar,prata med dom tills du hittar han som lär ut gamla moves (kmr int ihåg vem av dom som det är),han/hon säger att du får lära din pokemon "forgotten moves",tror att du måste ge honom/henne en hartscale för varje attack,men är inte säker!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå till den dära sten-staden med dragons Den och drak gymmet

Gå in i huset en bit under gymmet,där sitter det ngra tanter och gubbar,prata med dom tills du hittar han som lär ut gamla moves (kmr int ihåg vem av dom som det är),han/hon säger att du får lära din pokemon "forgotten moves",tror att du måste ge honom/henne en hartscale för varje attack,men är inte säker!

Och på diamond? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Har ännu ett nytt team nu xd

Ska jag byta ut några pokémon?

Vilka attacker ska jag använda? Hjälp

Shiny Nidoking Attacker - Flamethrower Thunderbolt Endure Rest Item - Lum berry

Nintetales Attacker - Flamethrower Fire Blast Dark Pusle Iron Tail Item - Charcoal

Shiny Vileplume Attacker - Sunny day Energy Ball Solarbeam Moonlight Item - Heat Rock

Quagsire Attacker - Surf Blizzard Hail Earthquake Item - Icy Rock

Manectric Attacker - Thunder Thunderbolt Bite Iron Tail Item - Zap plate

Pidgeot Attacker - Fly Air Slash Steel wing Facade Item - Sky Plate

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shiny Nidoking Attacker - Flamethrower Thunderbolt Endure Rest Item - Lum berry

Ser bra ut.

Nintetales Attacker - Flamethrower Fire Blast Dark Pusle Iron Tail Item - Charcoal

Byt ut Fire Blast mot något annat.

Quagsire Attacker - Surf Blizzard Hail Earthquake Item - Icy Rock

Skulle bytt ut Blizzard mot Ice Beam

Manectric Attacker - Thunder Thunderbolt Bite Iron Tail Item - Zap plate

Byt bort Thunder mot Signal Beam (hos move tutor)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...