Hoppa till innehåll

Hacks


Arcane
 Dela

Rekommendera inlägg

undrar hur det har hänt för er ibland på the sims spelen t.ex att armarna försvunnit eller att simmen har fastnat i en möbel osså vidare(ändrat ochså med koder)

Redigerat av frosglacc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

du har nog för lite minne.

fråga om du kan få ett minne som födelsedagspresent eller julklapp.

då får du säkert 50% mine eller nått sånt.då kan du höja grafiken och lite anat i spelet och då blir det säkert bätre.

OBS!du vet ääll att om man [somar] in simsgubben så blir den genomskinlig.det är bara luft i dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

undrar hur det har hänt för er ibland på the sims spelen t.ex att armarna försvunnit eller att simmen har fastnat i en möbel osså vidare(ändrat ochså med koder)

Jag har svaret det är så att du har en ¨dålig¨ DAtor som inte klarar upplösningen/grafiken på spelet drf brukar vissa saker hacka försvinna och sådant.

 

det ända du behöver göra är att köpa bättre minne och ett nytt grafikkort så går det nog bättre

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Jesus

Ja det har hänt mig.

 

Jag har svaret det är så att du har en ¨dålig¨ DAtor som inte klarar upplösningen/grafiken på spelet drf brukar vissa saker hacka försvinna och sådant.

Sluta snacka skit, skulle datorn inte klara upplösningen eller grafikinställningarna skulle detta märkas via fryslagg. Det är sant att det KAN ske sådant som TS beskriver också men det är knappast säkert. Det kan lika gärna handla om korrupta filer/dålig CD etc.

 

det ända du behöver göra är att köpa bättre minne och ett nytt grafikkort så går det nog bättre
Ha? Det första man gör är att avsluta processorkrävande processer, och när blev processorn oviktig? Ska man då skita i att uppgradera den?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...