GangsterTwist Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Tror ni att jag kommer få det nu på fredag när de släpps, eller kommer jag få vänta tills måndag. Jag har förbokat hos webhallen. Och de skickas inget på lör-söndag.. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Det kommer nog på fredag, ibland kan förhandsbokade spel till och med komma en dag tidigare än release. Har hänt mig flera gånger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 soft, då fick jag allafall upp hoppet lite, men var detta med webhallen då da? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Du får spelet oftast dagen före relase från webhallen. Om du beställde senast kl 15.00 idag så får du det imorgon om det finns i lager :) (bör göra..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 aa jag fick inte idag, och jag beställde förra veckan, hoppas allafall på imorgon. har någon fått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Jag har det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Jag har det :)Sjukt grymt spel, vill köpa, har bara en risig tv :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Jag har det :)Sjukt grymt spel, vill köpa, har bara en risig tv :( Köp mitt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Jag har det :) Sjukt grymt spel, vill köpa, har bara en risig tv :( Köp mitt ;) Sparar till en TV, så de går nt :D. Beställ hos spelbutiken.se eller game.se - dom är fan bäst.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Fick det på fredagen, webhallen är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.