Kira1 Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 jag undrar bara om nån vet nåt spel man ska gå om gring på typ som aq nu kan jag nästan bara spel man klickar sig fram dom ända spelen jag vet man ska gå och göra saker på är aq dragon fable fusion falle sherwood man ska inte behöva ladda ner dom man ska spela dom i webbläsarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 det stavas omkring och man kan inte gå runt på AQ www.runescape.com ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 jag menade aq world Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 jag menade aq world Ok OnTopic: fortfarande runescape det finns typ inge bra om man inte ska ladda ned Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 det behöver inte vara så bra heller behöver bara nåt att spela när jag inte orkar spela dom spelen jag laddat ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandstorm Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 det behöver inte vara så bra heller behöver bara nåt att spela när jag inte orkar spela dom spelen jag laddat ner Runescape då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 ok det var roligt tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandstorm Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 ok det var roligt tack varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 ok det var roligt tack varsågod. Kill stealer :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 28 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 och vad ska det betyta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkone Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 och vad ska det betyta att han är en noob och kan inte hitta på nåt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 jag menade att jag sa runescape 2 gånger han sa en och fick äran :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.