Kira1 Skrivet 29 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 när jag sa tack menade jag båda er såg inte att du skrev runescape först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 när jag sa tack menade jag båda er såg inte att du skrev runescape först yror du måsta skaffa galsögon om du inte redan har, om du har skaffa bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 det har jag och jag kanske måsta skynda mig när jag läste inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 jag menade att jag sa runescape 2 gånger han sa en och fick äran :PMen no lifer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 jag menade att jag sa runescape 2 gånger han sa en och fick äran :PMen no lifer. rätt ska va rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 jag menade att jag sa runescape 2 gånger han sa en och fick äran :P Men no lifer. rätt ska va rätt +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 http://en.allods.gpotato.eu/ det går man omkring och gör uppdrag slåss lite Är man Ond är det Orcer, Arisen och Xadigans(Människor) Är man God är man Gibberlings, Älvor och Kanian(Människor) P.S God är Roligast :) Oj Läste fel men det är ändå ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 2 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 vad menade du med oj jag läste fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 vad menade du med oj jag läste fel Det va ett spel som man måste ladda ner för att kunna spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 2 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) ok men det var värt att ladda ner eftersom jag gillar spel man kan vara ond på Redigerat 3 Juni 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 3 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 nu har jag laddat ner det och hunit spela i en dag men nu när jag ska logga in så går det inte det står bara an error occured while connecting to the server error code 2.8 please make sure that your internet connecting is working properly and that your firewall is proberly configured.if this problem persists.please check our technical support forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.