Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 i's är en sammansättning av I och was. ditt nöt. jag försökte vara rolig, men eftersom det inte gick så ska jag aldrig vara rolig igen. från och med nu ska jag vara en överseriös jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 i's är en sammansättning av I och was. ditt nöt. jag försökte vara rolig, men eftersom det inte gick så ska jag aldrig vara rolig igen. från och med nu ska jag vara en överseriös jävel. P10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 i's är en sammansättning av I och was. ditt nöt. jag försökte vara rolig, men eftersom det inte gick så ska jag aldrig vara rolig igen. från och med nu ska jag vara en överseriös jävel. hehe Eee NOT!! " First it's like: :cool: But then it's like: Whatever :visslar: " Blev det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Äh, tar och blockar Airman bara, edit'd. OnT: Nån annan som har problem med att styra mrs. pacman? WASD funkar inte. :S Redigerat 22 Maj 2010 av DonaldDuckk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 i's är en sammansättning av I och was. ditt nöt. jag försökte vara rolig, men eftersom det inte gick så ska jag aldrig vara rolig igen. från och med nu ska jag vara en överseriös jävel. P10? p12or förstår inte ironi. verkligen synd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Fan va kul ^^ Score: http://i279.photobucket.com/albums/kk144/PinkIsGoodForU/GooglePacManScore.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.