myhcca Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Hej, finns det någon underbar människa som kan hjälpa mig med att tala om hur man får sin sim att meditera? det går ju inte :huh: är i kina med simen och måste kunna meditera, men jag försår inte hur, har försökt att trycka på simmen och på marken och ingenting funkar, någon som vet? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Du måste få upp kampsports färdigheten eller vad den heter sen när du har några streck kan du klicka på simmen och meditera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
myhcca Skrivet 27 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Du måste få upp kampsports färdigheten eller vad den heter sen när du har några streck kan du klicka på simmen och meditera. Jag har fått upp färdigheten och jag har fått som en "möjlighet" att jag måste meditera i en trädgård i två timmar, men hur jag än gör så kan jag inte få simmen att meditera :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
myran123 Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Du måste klicka på simmen så får du upp alternativet meditera :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg