RealMadrid Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Är den laddad kanske ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 (redigerat) Har den ström? Testa köra med laddaren i? När fungerade den senast? EDIT: Lol ;) "Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens!" Redigerat 24 Maj 2010 av KalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealMadrid Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 (redigerat) 1.Laddaren er alltid i ner jag anvender den,och even om den inte var laddad vilket har hent for so oppnas den och loter men man ser bara en gro skarm 2.Senast den fungerade var igor asso sondag kl 10-11 EDIT: po kvellen Redigerat 24 Maj 2010 av RealMadrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Antagligen är felet något av följande: 1. Batteriet är trasigt/väldigt urladdat/bråkar. Testa att ta ut batteriet och kör med bara laddaren. 2. Laddaren är trasigt (och laddar därför inte batteriet). Se om du kan få tag på en likadan laddare och testa med den. 3. Moderkortet är trasigt. Om du inte har några garantier eller liknande så är det antagligen inte ekonomiskt försvarbart att fixa det. Det är rätt kört så att säga. Jag har haft lite problem med min HP-laptop. Första gången hade den fått en elchock pga en trasig laddare, som gjorde att moderkortet pajade (HP fixade detta gratis tack vare garantin). Andra gången så vägrade den starta, men funkade fint när jag genomförde steg 1. Steg 1. är "standardlösningen" när en laptop inte startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealMadrid Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Ska prova. Har garanti fram tills Januari 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. rofl xD Troligvis batteriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. rofl xD Troligvis batteriet han kan inte skriva åäö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. rofl xD Troligvis batteriet han kan inte skriva åäö nej jag vet :) batteriet är säkert skrot om det är gammalt. försök skaffa nytt eller köp ny dator :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealMadrid Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. rofl xD Troligvis batteriet han kan inte skriva åäö nej jag vet :) batteriet är säkert skrot om det är gammalt. försök skaffa nytt eller köp ny dator :) Om du leste mitt inlegg so skulle du marka att jag skrev att den var 3 mon gammal! Tog den till en reparator idag och han sa att Windoset va skadad. Ska ta backup och instalera om windoset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmEvig Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Vad är det för märke och modell? Och vilket land köpte du den i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. rofl xD Troligvis batteriet han kan inte skriva åäö nej jag vet :) batteriet är säkert skrot om det är gammalt. försök skaffa nytt eller köp ny dator :) Om du leste mitt inlegg so skulle du marka att jag skrev att den var 3 mon gammal! Tog den till en reparator idag och han sa att Windoset va skadad. Ska ta backup och instalera om windoset! vad menar du med windoset?, menar du windowset?, Det kan det inte vara, för datorn ska endå starta. Testa öppna datorn och se om något sitter löst ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.