Hoppa till innehåll

Min Dator: Pajad


RealMadrid
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan.

 

Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens!

Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver!

Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010.

Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :(

Snabba svar tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

1.Laddaren er alltid i ner jag anvender den,och even om den inte var laddad vilket har hent for so oppnas den och loter men man ser bara en gro skarm

 

2.Senast den fungerade var igor asso sondag kl 10-11 EDIT: po kvellen

Redigerat av RealMadrid
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antagligen är felet något av följande:

 

1. Batteriet är trasigt/väldigt urladdat/bråkar. Testa att ta ut batteriet och kör med bara laddaren.

2. Laddaren är trasigt (och laddar därför inte batteriet). Se om du kan få tag på en likadan laddare och testa med den.

3. Moderkortet är trasigt. Om du inte har några garantier eller liknande så är det antagligen inte ekonomiskt försvarbart att fixa det. Det är rätt kört så att säga.

 

Jag har haft lite problem med min HP-laptop. Första gången hade den fått en elchock pga en trasig laddare, som gjorde att moderkortet pajade (HP fixade detta gratis tack vare garantin). Andra gången så vägrade den starta, men funkade fint när jag genomförde steg 1.

 

Steg 1. är "standardlösningen" när en laptop inte startar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

 

Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens!

Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver!

Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010.

Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :(

Snabba svar tack.

rofl xD Troligvis batteriet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

 

Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens!

Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver!

Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010.

Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :(

Snabba svar tack.

rofl xD Troligvis batteriet

 

han kan inte skriva åäö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

 

Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens!

Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver!

Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010.

Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :(

Snabba svar tack.

rofl xD Troligvis batteriet

 

han kan inte skriva åäö

 

nej jag vet :) batteriet är säkert skrot om det är gammalt. försök skaffa nytt eller köp ny dator :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan.

 

Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens!

Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver!

Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010.

Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :(

Snabba svar tack.

rofl xD Troligvis batteriet

han kan inte skriva åäö

 

nej jag vet :) batteriet är säkert skrot om det är gammalt. försök skaffa nytt eller köp ny dator :)

 

Om du leste mitt inlegg so skulle du marka att jag skrev att den var 3 mon gammal!

Tog den till en reparator idag och han sa att Windoset va skadad.

Ska ta backup och instalera om windoset!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nomercy421

Hejsan.

 

Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens!

Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver!

Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010.

Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :(

Snabba svar tack.

rofl xD Troligvis batteriet

han kan inte skriva åäö

 

nej jag vet :) batteriet är säkert skrot om det är gammalt. försök skaffa nytt eller köp ny dator :)

 

Om du leste mitt inlegg so skulle du marka att jag skrev att den var 3 mon gammal!

Tog den till en reparator idag och han sa att Windoset va skadad.

Ska ta backup och instalera om windoset!

 

vad menar du med windoset?, menar du windowset?, Det kan det inte vara, för datorn ska endå starta. Testa öppna datorn och se om något sitter löst ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...