KalphiteQ Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Startar den inte alls så är det garanterat inte windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Startar den inte alls så är det garanterat inte windows. Sant så sant ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Låter som att din dator drabbats av ett klassiskt fall av pebkac(aka error 40) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealMadrid Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Förlåt att jag inte svarade på ett tag glömde den här tråden :P Ok,såhär ligger det till,min bärbara dator som jag sitter på just nu är köpt i januari 2010. Den startade inte så jag tog den till en reparatör. Där öppnades datorn och han sa att min Windows 7 var skadad och jag borde köpa en paket eller nåt som skulle fixa felet men vi köpte inte paketen. När jag kom hem och öppnade datorn så stod det något liknande Windows has recovered from an unexpected shutdown you can check for help next time you go online. Men nästa gång jag gick online så kom inget upp och min dator har fungerat utmärkt ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. Förstår inte ett smack om vad du skriver nu. Vad är barbara för nåt till exempel? Det finns dessa bokstäver: Å Ä Ö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. Förstår inte ett smack om vad du skriver nu. Vad är barbara för nåt till exempel? Det finns dessa bokstäver: Å Ä Ö? förstår du nu? Redigerat 15 Juni 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. Förstår inte ett smack om vad du skriver nu. Vad är barbara för nåt till exempel? Det finns dessa bokstäver: Å Ä Ö? förstår du nu? Oooook....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) Hejsan. Min barbara funkar inte nar jag klickar po start knappen so hender ingenting,den loter inte ens! Nu sitter jag po min veldigt gamla dator so darfor har jag inte svenska bokstaver! Jag kopte min barbara dator i borjan av Januari 2010. Jag kopte den utomlands so garantit geller dar ska resa dit po sommaren men vill garna fo igong min nya dator innan dess. :( Snabba svar tack. Förstår inte ett smack om vad du skriver nu. Vad är barbara för nåt till exempel? Det finns dessa bokstäver: Å Ä Ö? Haha, vilken jävla läsförståelse. Edit: TS tycks ha "löst" problemet, ett lås? Redigerat 15 Juni 2010 av KalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 ett lås? Ett lås vore sitta bra. ¤ Current votes for låsning: 2 ¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.