5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 (redigerat) Hejsan. Nu har jag hållt på att arbeta med en hemsida som ska funka bra till PSP;ns webbläsare. Alltså inte allt för krävande. Vad tycker ni jag kan förbättra med hemsidan utan att det är för krävande.. Även om ni har tips på sidans flikar så tipsa gärna :)... Då den är helt ny så finns det inte så mycket information på sidan ännu. http://pspfan.site90.net/ (OBS - sidan ändrar stil hela tiden och den kan visa fel lite då och då, jag lägger nu in direkt utan att kolla så den kan bli ändrad mycket..) Redigerat 24 Maj 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Ska kolla in hemsidan på mitt PSP senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 nu verkar den vara nedstängd för kontroll just nu. Jag har själv inte kollat in sidan på PSPn då jag inte lyckats få igång internet på den igen. Men så fort jag får det så kommer jag kolla hur den egentligen funkar på psp;t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Hejsan. Nu har jag hållt på att arbeta med en hemsida som ska funka bra till PSP;ns webbläsare. Alltså inte allt för krävande. Vad tycker ni jag kan förbättra med hemsidan utan att det är för krävande.. Även om ni har tips på sidans flikar så tipsa gärna :)... Då den är helt ny så finns det inte så mycket information på sidan ännu. http://pspfan.site90.net/ (OBS - sidan ändrar stil hela tiden och den kan visa fel lite då och då, jag lägger nu in direkt utan att kolla så den kan bli ändrad mycket..) Funkar de å skicka in nyhet eller laggar bara mitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 (redigerat) nyhetsarkivet eller att skicka in nyheter funkar inte ännu. Inte ens gjort länkarna till dem. Men ska fixa det senare ikväll. Ny ska jag ta tag i alla fellänkningar jag har. Redigerat 25 Maj 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.