cubone Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 tja jag ska köpa ps3 och undrar hur det där med internet e på det, kan jag liksom te.x gå ut på youtube och kolla videoklipp och sån lr te.x facebook och spela spelen där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Youtube kan du gå in på Facebook också tror jag, har aldrig testat, tror dock inte att du kan spela spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 okej men det e nästan som en vanlig daton då lr fast bara internet delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Jag har spelat några facebookspel på ps3an. Gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 24 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 okej så det e typ som ett internet då asså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Jag rekommenderar att använda datorn då, men det går ju använda den till internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Väldigt segt med mus och tangentbord till PS3, har man det så är det "good"!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Internettjänsten till Playstation 3 är ingenting att hänga i granen för - använd datorn istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 om man har tagentbord så kan man använda ps3an tycker jag. Gör jag ofta. Använda kontrollen som mus och tagentbordet som tagentbord ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Du kan gå in på facebook och påyoutube, men du kan dock inte spela spel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Du kan gå in på facebook och påyoutube, men du kan dock inte spela spel :( Jo, det är precis vad du kan :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Har problemet fixats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.