BURK Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 jag tycker det här är bättre än wow eftersom wow kostar och det här är nästan liga fast gratis You get what you pay for. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Du får väl adda mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 ok ska göra det med en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Kan någon sätta hit en Download länk? PS: Hur mycket datorutrymme tar spelet? MvH: Undead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 ok http://file.gpotato.eu/downloader/allods/Allods_EN.exe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Tack! Laddar ner det nu. Planerar på att vara Ond, ska köra en Arisen Mage! Har det och installeras över natten, spelar imorgon på morgonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 ok kan du säga vad du heter då så jag kan få flera svenska vänner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) Klart det. Men jag har ett problem! Nu har det laddat 2,52 Gigabyte och det kom en ruta där det står Allods Online Europe Installer (svarar inte) Please choose the location to decompress the game UNZIP CLOSE Unzip to dir: C:\ (Mina filer) BROWSE ( | | | | | | | | ) Problemet är, att allt har fasstnat och programmet svarar inte! Laddningen går alltså inte frammåt :( Om jag tar på close, måste jag börja hela installationen på nytt? För att det vill jag inte, pga. vår långsamma dator som den här installationen tog över 16 timmar för. (40kb i sekunden) HJÄLP TACK! MvH: Undead Redigerat 13 Juni 2010 av Undead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 om du tagit dig till sista laddningen så att allods symbolen syns på datorn så ska det laddas en sista gång då är det så du ska göra när det har laddats en ruta så kommer det att stanna och då skar du trycka ner det och sen upp var lugn du kommer inte få börja om sen när du gjort det kommer det laddats en ruta till sen stanna då ska du trycka ner det igen håll på så tills det är klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Heter Elwez och är en Elven Mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Är det nån som är god på den servern zet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 finns det inga flera som spelar som vill gå med i min grupp har jag tillräckligt många kan vi göra masa svåra quetser och skaffa mycket level tillsamans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg