pegasus Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Jag sitter fast, ska ta medaljongen som finns i öknen men fastnar när jag kommer i rummet där det enbart står en staty med ett ont öga som skjuter bixtar när han ser mig. Det finns en dörr i det rummet som jag inte fattar hur man får att öppna sig. Ett liknande rum finns på andra våningen som man kommer till genom att ta bort stenar utanför. Hur tar jag mig förbi statyerna? Hjälp!!!!! Pegasus
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Va!?... Jag fattar inte vad du menar.... Checka gamefaqs....
pegasus Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Jag ska ta medaljongen som finns i Desert Palace men kommer inte förbi det första rummet på andra våningen GF. Hur får man dörren rökt fram att öppnas?
Chihuahua Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Det kan gå till på flera sätt, t.ex. något av dessa (kanske glömt nåt): * döda alla fiender, kanske i en viss ordning * flytta ett visst stenblock * en dold knapp under en kruka eller liknande * den ska inte öppnas från det här hållet, utan från ett annat
pegasus Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Nu har jag varit inne på gamefaqs och lyckades leta reda på svaret. Man ska flytta på ett visst stenblock men trots det så går det inte att flytta på något stenblock, jag har krafthansken. Det kanske är något fel på spelet
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Det är säkert inget fel på spelet.... Men du måste flytta på stenblocket i nån viss riktning... Prova att flytta på alla stenar åt alla håll så går det nog tillslut...
Rekommendera inlägg