w4nkarN Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Hej, jag har en gubbe från mitt RAF account (Och han jag raffar med spelar bara på sin main) och jag vill byta server. Om jag skickar min RAF gubbe till mitt vanliga account, får jag byta server också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Nope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Ja det ingår i priset har jag för mig, du kan prova själv och se.. Jag har för mig att det stod Migration to another account includes a server migration. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Ja det ingår i priset har jag för mig, du kan prova själv och se.. Jag har för mig att det stod Migration to another account includes a server migration. Tvärtom är det. När du väljer att migrera en karaktär så får du fram vilken server du vill skicka den till, där kan du också kryssa i en ruta där det står 'Send this character to another account' eller något liknande. Kostar inget extra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Ja det ingår i priset har jag för mig, du kan prova själv och se.. Jag har för mig att det stod Migration to another account includes a server migration. Tvärtom är det. När du väljer att migrera en karaktär så får du fram vilken server du vill skicka den till, där kan du också kryssa i en ruta där det står 'Send this character to another account' eller något liknande. Kostar inget extra. haha, ganska fult att man kan Migra o byta account, men inte byta account o migra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Ja det ingår i priset har jag för mig, du kan prova själv och se.. Jag har för mig att det stod Migration to another account includes a server migration. Tvärtom är det. När du väljer att migrera en karaktär så får du fram vilken server du vill skicka den till, där kan du också kryssa i en ruta där det står 'Send this character to another account' eller något liknande. Kostar inget extra. Då går det väl som han vill göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg