PH123 Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Hej, jag har sett en del snygga castingbars på YouTube. Vet ni någon? Jag är så trött på den vanliga. Tack på förhand. Ps. Jag skrev ifran min iPod så det kan se lite konstigt ut.;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Du kan använda dig av Dominos cast bar. Men om jag ska rekommendera något så tycker jag att du ska välja Quartz, den är stor och visar en liten röd bit på slutet som du kan skippa från casten, t.ex. om du castar en shadowbolt så visar den lite orange och en liten röd bit, när mätaren kommer till det röda så kan du casta ny spell elr springa vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Quartz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 26 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 okej, tack för snabba svar:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg