Ungen Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Ibland när jag köra tittar jag på Kill-cams och Ibland ser jag folk som inte använder någon perk. Någon som vet hur man gör det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApPl3MiX Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 (redigerat) Jag har sett folk som har none på tredje perken. Säkert nån glitch elr nåt... Edit: Eller en hack Redigerat 27 Maj 2010 av ApPl3MiX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Man måste ha perk så jag tror det är glitch med grafiken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afwrgrg Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag har sett folk som har none på tredje perken. Säkert nån glitch elr nåt... Edit: Eller en hack Man måste ha perk så jag tror det är glitch med grafiken...Haha nej :D När man varit i Final stand och reser sig upp försvinner 3 perken nästa gång 2 perken osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Man måste ha perk så jag tror det är glitch med grafiken...Haha nej :D När man varit i Final stand och reser sig upp försvinner 3 perken nästa gång 2 perken osv. Konstigt? Själv har jag varit med om människor med 4 perks... hack så klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Man måste ha perk så jag tror det är glitch med grafiken... Haha nej :D När man varit i Final stand och reser sig upp försvinner 3 perken nästa gång 2 perken osv. Konstigt? Själv har jag varit med om människor med 4 perks... hack så klart! kan vara deathstreakden som du har sett då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg