GamesDean Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Tja! Idag när jag uppdaterade min mobil så glömde jag kopiera bilderna och filmerna.Sen startade jag mobilen och då så var självklart inte det kvar! Den som hjälper mig att lösa allt får mina FM! Tack på förhand! //xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Hittade lite länkar. http://www.cardrecovery.com/photo-recovery..._from_phone.asp http://en.kioskea.net/forum/affich-93118-c...leting-in-nokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Tack,ska testas! Tyvvär så funkade det inte,har testat ett dussin sånna,har en sony ericsson om det underlättar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Det spelar ingen roll vilket märke du har, alla minneskort fungerar på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) Bilderna lägger sig på mobilminnet. Redigerat 30 Maj 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) Då är dem borta. Kopiera alltid allting som ligger på telefonminnen med Sony Ericsson PC Suite om du ska uppdatera telefonen. Sony Ericsson PC Suite finns att ladda ner här. Kan säga att jag gjorde likadant med min SE. Om du har annat märke så får du kolla via deras hemsidor. Redigerat 30 Maj 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Ok,som väntat.Riktigt klantigt av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.