KuroKaktus Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Läste Dragonball. Letar efter en ny manga just nu. Just i denna stund sitter jag och ser på Bleach :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Läs One Piece, bästa mangan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Läste Death Note Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Läste Detective Conan för några år sedan, har ca 60 böcker som ligger och tar plats i rummet ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Läser inte, kollar bara på mkt anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Läser atm bara Naruto när de nya kapitlen kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Läser all manga jag får tag i. Har ett par kassar fulla med manga böcker bak i garderoben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Läser inte men tittade förut på One Piece och Naruto :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Läste min polares Dragonball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Det var väl ett tag sen, blev besatt av Dragon Ball ett tag så själv har man hela samlingen i ett förråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sSciliO Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Läser bara One Piece just nu och kollar animen, Bleach kollar jag bara animen på annars måste jag läsa ikapp som in i det. Och ni som kanske skulle säga till mig att läsa Naruto så vill jag inte det jag tycker att det händer samma sak hela tiden. Tyvärr så orkar jag inte vänta 3 månader varjeår för att vänta på en One Piece pocket så jag får nöja mig med att läsa ett kapitel per vecka på engelska 590 kapitel är väldigt bra för Eichiro Oda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Har läst & sett Naruto, Bleach, One piece, Fairy tail, Full metal alchemist och massor andra random som är typ bara 20 episoder/kapitlar o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.