ogge Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) i andra världen säjer en tant om att man ska sätta nått som ylar i natten, nått mycket varmt, nått som bara din varelse kan skapa, och sedan måste alla saker skyddas. :ph34r: vad e det??? :huh: Redigerat 10 Maj 2004 av ogge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Jag mins inte exakt men jag tror att det var. 1. Bajs från varelsen. 2. Ett träd med en uggla i. 3. En varg. 4. Sätt äld på den. 5. Lägg sköld runt den. Jag tror man fick en annan varelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Claw Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 det är bajset en varg och nåt som brinner tips är en sten kasta eldklot på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.