Hoppa till innehåll

Lady Gaga-paparazzi

GamesDean

Rekommendera inlägg

Gäst Inloggad

KÄFTEN! Rucka rucka ali är det bästa sedan Beatles! :D

Rucka Rucka Ali är fan en av dom bästa som har funnits!

Många här på fuska har ingen humor.

Det är era subjektiva åsikter, och därför skall ni inte tvinga oss andra till att tycka som ni gör. Ni får respektera det faktum att inte alla tycker som just ni.

Min åsikt är att Rucka Rucka Ali är skitkass, men jag tvingar inte någon att tycka som jag gör, för jag respekterar olikheten hos människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är era subjektiva åsikter, och därför skall ni inte tvinga oss andra till att tycka som ni gör. Ni får respektera det faktum att inte alla tycker som just ni.

Min åsikt är att Rucka Rucka Ali är skitkass, men jag tvingar inte någon att tycka som jag gör, för jag respekterar olikheten hos människor.

Men inte homosexuella män?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lajtchak

Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :o

ja det er sannt?

vem har gjort så?

tak

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :o

öhh? Svenska tack.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öhh? Svenska tack.

lol'd

@topic: Rucka rucka ali äger. Dock finns det för mycket känsligt folk på youtube så han videos blir borttagna :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öhh? Svenska tack.

lol'd

@topic: Rucka rucka ali äger. Dock finns det för mycket känsligt folk på youtube så han videos blir borttagna :(

Alltså mesar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

+1

Faktiskt EXAKT det jag tänkte på. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...