Gäst Inloggad Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 KÄFTEN! Rucka rucka ali är det bästa sedan Beatles! :D Rucka Rucka Ali är fan en av dom bästa som har funnits!Många här på fuska har ingen humor. Det är era subjektiva åsikter, och därför skall ni inte tvinga oss andra till att tycka som ni gör. Ni får respektera det faktum att inte alla tycker som just ni. Min åsikt är att Rucka Rucka Ali är skitkass, men jag tvingar inte någon att tycka som jag gör, för jag respekterar olikheten hos människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Rucka Rucka Ali är fan en av dom bästa som har funnits! Många här på fuska har ingen humor. Det är era subjektiva åsikter, och därför skall ni inte tvinga oss andra till att tycka som ni gör. Ni får respektera det faktum att inte alla tycker som just ni. Min åsikt är att Rucka Rucka Ali är skitkass, men jag tvingar inte någon att tycka som jag gör, för jag respekterar olikheten hos människor. Men inte homosexuella män? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Men inte homosexuella män? Visste att det där skulle dyka upp förr eller senare. De är ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejosv Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 jag hör ingen låt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 bra, men gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lajtchak Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :oja det er sannt?vem har gjort så? tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :oöhh? Svenska tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :oöhh? Svenska tack. lol'd @topic: Rucka rucka ali äger. Dock finns det för mycket känsligt folk på youtube så han videos blir borttagna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :o öhh? Svenska tack. lol'd @topic: Rucka rucka ali äger. Dock finns det för mycket känsligt folk på youtube så han videos blir borttagna :( Alltså mesar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Rucka Rucka Ali är fan en av dom bästa som har funnits! Många här på fuska har ingen humor. Det är era subjektiva åsikter, och därför skall ni inte tvinga oss andra till att tycka som ni gör. Ni får respektera det faktum att inte alla tycker som just ni. Min åsikt är att Rucka Rucka Ali är skitkass, men jag tvingar inte någon att tycka som jag gör, för jag respekterar olikheten hos människor. +1 Faktiskt EXAKT det jag tänkte på. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Borttagen.. ]: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.