Gäst nomercy421 Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Skrivet 30 Maj 2010 Tja, Jag behöver hjälp med att ladda ner vec2, jag hittar det inte på google eller youtube. har sökt igenom hela internet känns det som. Behöver ha det väldigt snabbt. Håller på med skolproject. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ :( Citera
prophet Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Skrivet 30 Maj 2010 Vad är VEC2? Kan du försöka förklara lite tydligare eftersom det inte verkar vara särskilt populärt. Citera
Banish Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Skrivet 30 Maj 2010 Vengeance essential club sounds vol 2 antar jag han menar. Det är ett pack med massa sample-ljud till FL studio. T.ex kickar, hi-hats och massa olika sorters ljud. Kostar 99.00$ om man vill ha det. http://www.vengeance-sound.com/eng/indexes...xSampleCDs.html Citera
prophet Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Skrivet 30 Maj 2010 Då var det inte mer med det, bara att punga fram pengarna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.