Gäst nomercy421 Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) ** Allt där handlar om Counter-Strike 1.6. Registrera er gärna. Och ni kan ansöka som admin. Till våran server :) Redigerat 6 Juni 2010 av Boffaroffe
Killingspree Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) ** Allt där handlar om Counter-Strike 1.6. Registrera er gärna. Och ni kan ansöka som admin. Till våran server :) Jag tar detta som reklam så jag anmäler, och vem kan denna kompis vara då? Möjligtvis jag:P? Redigerat 6 Juni 2010 av Boffaroffe
Gäst nomercy421 Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) ** Allt där handlar om Counter-Strike 1.6. Registrera er gärna. Och ni kan ansöka som admin. Till våran server :) Jag tar detta som reklam så jag anmäler, och vem kan denna kompis vara då? Möjligtvis jag:P? MM <_< Vissa andra har också gort såhär, och dom anmäler inte för det. Jag tar bort dig från Forumet :) Tänkte göra nytt forum. Vet nu hur man programmerar php ;) Redigerat 6 Juni 2010 av Boffaroffe
Rekommendera inlägg