Saddam Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Hej jag undrar nu hur mycket apotekets Spotless face wash hjälper? Jag kollade runt mycket på nätet och hittade inte information om det hjälper mycket mot porer/oren hy och finnar. Jag har börjat använda produkten igår och har inte sett resultat. Så jag undrar det finns några här som har använt ACO Spotless Face Wash och kan berätta lite när man börjar se resultat och om det hjälper om man har många finnar på ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OFuska Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det funkar väl lika bra som allt annat jox. Det finns visst inget mirakelmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) Hjälper gör det väl men som tidigare skrivit finns det ingen mirakelmedicin, jag tror olika produkter fungerar olika bra för olika personer. Du kan ju googla runt lite och se vad andra människor har skrivit om produkten. Fråga även dina vänner om de använder något liknande medel och hur deras medel fungerar för dem. Redigerat 1 Juni 2010 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.