Snacks_boy Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 ja ja har gjort det men han bara håller för det och fortsätter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Ehm.. Har zelda svimmat av någon gång... För mej räckte det med en pil (när jag parareade med skölden) sen gick jag fram och tryckte på A så klarade jag spelet ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jo ja har ochså jort de nu man får fula kläder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) enkelt att döda ganondorf, bara reflektera en pil, spring fram.. L-targeta.. och tryck fort som f*n på A-kanppen.. och *poof* du har klarat spelet... tog mig ett tag att klara honom.. hade bara 1 hjärta kvar... ren tur alltså ;) och när man har klarat spelet, så springer Link omkring i sin pyamas, och har färg-kameran från första början ^^ Redigerat 11 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jo de fult säger jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Dom e skit fula dom där kläderna man har i början tww det är lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PhantomGanon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag har klarat spelet och link springer inte runt med pjamasen varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 därför du måste vänta tills hela ending credits har åkt förbi, och då kommer de upp en ruts där se står typ "Congratulations, you have cleared the game! Do you now want to begin your 2'nd adventure?" och då trycker du på ja, och sparar de på nån av dom 3 slotsen... och när du kör på den slotten, så kör du andra rundan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PhantomGanon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 fattar inte riktigt med det där slotten det står vill du spara så trycker jag väl ja så sparas det vad ska jag göra äfter det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PhantomGanon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ok jag vet hur man gör nu men när man har klarat spelet med pjamaskläderna och startar om spelet igen vad får man då`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoDi Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (redigerat) Är det nån som vet var jag får Hero sword? Redigerat 26 Juni 2004 av DoDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 du får det av orca när du har tränat 2 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg